Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Happy clappy!

Är fett glad just nu, för har fått mina första "hatkommentarer"! Någon där ute är avundsjuk på mig.
Och det är en skön känsla faktiskt :) Måste ju såklart ge "svar på tal" som alla sanna bloggare brukar göra;
1. Jag har inte asperger. Undrar vart ni har fått det ifrån?
2. Ni har båda stavat fel på asperger, det stavas med p inte med b.
3. Varför skulle det vara fusk om man hade asperger? Märker att ni inte har så goda kunskaper om denna diagnos.
4. Varför bli avis på nån för en sån här liten sak? Lovar att ni säkert skulle lyckas lika bra om ni försökte, men ni tycker antagligen att ni är "too cool for school".
Sånt här skrattar jag bara åt, patetiska människor som inte ens kan stå för vad de säger och måste vara anonyma.
Det här gjorde min dag lite faktiskt. Har ni hört citatet "If people tries to bring you down, it only means that you are above them". Det är anledningen till att jag inte tar åt mig av sånt här, det är bara ynkliga människor utan liv som håller på så. Just sayin'.

Kommentarer
Postat av: Sophie - miss Trucker ☆

Usch, så fegt sånt där.. Men du får ju ta de lite som en komplimang ändå, de är bara avundsjuka ;)

2012-06-15 @ 18:05:00
URL: http://sophiemargareta.blogg.se/

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback