Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Many people are alive only because it is illegal to shoot them.

Haha klockrent citat, tycker ni inte? :D Idag när jag loggade in möttes jag av  superfina kommentarer från er läsare. Blir självklart superglad, fortsätt så! Hoppas ni alla fick bra svar på era frågor. 
Idag skulle jag köpa essenser, (man har det till drinkar, det är olika smaksättningar kan man säga) jag har börjat älska att blanda drinkar i alla dess former och färger! Men när jag och brorsan kommer dit vid ca kvart över två så ser vi att det stänger klockan två på lördagar. Suck! Fatta vad ledsen jag blev. Menmen, åker dit på måndag igen. Dessa tre godingar hade vi tänkt köpa. Klicka på nån av flaskorna för att komma till Monins hemsida!

Kommentarer
Postat av: Rebecka och nilufer

hejhej nice blogg :)/rebecka

2012-06-30 @ 18:35:17
URL: http://rcns.blogg.se

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback