Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Untz untz!

Inatt åker jag och familjen, är borta en vecka. Har fixat lite tidsinställda inlägg till er, så att ni inte ska vara helt utan uppdatering. Kommer även ha wifi på hotellet så kanske blir någon uppdatering från Grekland. Ha det så bra allesammans!

Juste, fick några frågor i det förra inlägget som jag tänkte svara på nu.
"En av dina bloggläsare" skrev:
Hej, det blev jättefint! Lite frågor: Vilken skola går du i? Trivs du bra? Du är grym på att fota!
Först av allt, tack för komplimangerna! Blir verkligen jätteglad! Jag går i forellskolan i tyresö centrum, och där trivs jag som handen i handsken. Synd att du var anonym, skulle varit roligt att kolla in din blogg om du hade någon. Men hoppas du blev nöjd med svaren! :)


Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback