Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Some answers

Vill börja med att säga FÖRLÅT för att jag har varit sämst i världen på att blogga på senaste. Har varit sjuk och så har mina träningsplaner förstörts osv så har inte hittat motivationen. Jag vet att det inte är nån ursäkt men det är så det ligger till helt enkelt.
Loggade in idag och såg att jag hade fått några kommentarer. Det var kul! (Fortsätt så :D) Eftersom en var anonym tänkte jag ta svaret i ett inlägg.  
1.  Det är ju olika på olika löpband, men på friskis har dom iaf startrac-löpband. På dom brukar jag ha allt mellan 9.0 och 12.0, beroende på hur länge jag ska springa och vad jag känner för. För det mesta har jag mellan 9.5-10.0 :) Hihi tack för kommentaren och kul att du vill att jag bloggar mer!
2. (kommentaren var från min kompis Esma men klippte bort namnet för ville inte lämna ut hennes mailadress synligt här på bloggen) Tack Esma, kul att du läser min blogg. Det visste jag inte :D
 
 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback