Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

For bread lovers

Ville bara tipsa om ett superbra, nyttigt alternativ för alla som älskar bröd men vill äta mindre kolhydrater. Jag älskar verkligen bröd, förut kunde jag ersätta hela måltider med ett par skivor bröd för att jag tyckte det var så himla gott. Inte hälsosamt alls! Nu har jag inte ätit bröd på jättelänge, just för att inte få i mig för mycket kolhydrater. Men har saknat det, så jag googlade lite och hittade märket Carbzone. De gör massor av olika produkter, men jag testade deras olika bröd som är både nyttiga och riktigt goda! De finns två ljusa, men jag gillar det mörka bäst. LowCarb heter det. Allihopa är iallafall rika på protein och fiber, men kolhydratsnåla och innehåller inte många kalorier. Ett hett tips till alla brödälskare som letar efter ett bättre val! De kan vara lite svåra att få tag på dock, men på deras hemsida kan du kolla var dom finns i en butik nära dig.
Och kom nu ihåg att vanligt mörkt bröd inte alls behöver vara onyttigt, det är ljust bröd på mycket vetemjöl som man ska passa sig för! Det finns nästan inget man inte får äta, så länge man äter det med måtta!
 
 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback