Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

I spoiled myself today

Idag lagade jag middag åt familjen, Thaikycklingsoppa med jordnötter och prosciutto-inlindad grissini på ruccolabädd blev det. Blev faktiskt riktigt gott, men lillbrorsan (som inte är ett jättefan av grönsaker) tyckte väl kanske inte om det lika mycket som vi andra..Hehe. Kände mig så skyldig, så gjorde en enkel liten efterrätt. Jag smälte bara choklad i ett vattenbad, sen blandade jag ner cashewnötter, jordnötter och torkade tranbär och klickade ut allt i små formar. Jag toppade med kokosflingor, sedan in i kylen ett tag. Klart! 
Skämde bort mig själv och åt två stycken. Känner mig dock inte så bra nu, ångrar det.. Varför äter jag onyttigheter när jag vet att jag ändå bara får ångest efteråt? Nej, fy på mig! Imorn blir det hårdkörning på gymmet! 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback