Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Pizzabuffé

Bestämde mig för att laga mat idag igen, börjar bli riktigt intresserad av matlagning faktiskt! Idag blev det pizzabuffé, bläddrade lite i några av alla våra hundra mat-tidningar och hittade ett recept med den briljanta idén att göra pizza på tortillabröd. Men struntade i själva receptet och bestämde alla "pålägg" själv, tog lite vad som fanns hemma! Hawaiipizza, champinjon&cheddarpizza, grekpizza, banan&jordnötspizza, klassisk margharita och tacopizza lyckades jag slänga ihop. Godast blev nog champinjon&cheddarpizzan, och tacopizzan för den hade jag någon supergod krydda på. Eller jag tyckte alla pizzor blev riktigt goda, om jag nu får säga det själv? Men banan&jordnötspizzan blev lite mer som en efterrätt för den var så söt, hade nog inte kunnat äta en hel sån bara. Jordnötssmöret till den gjorde jag själv. Visste ni att det enda man behöver göra för att få eget hemgjort jordnötssmör är att mixa jordnötter? Lätt som en plätt, och supergott! ♥
 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback