Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Recension Nike lunarbase TR W

..eller tips eller vad man nu vill kalla det.
Vill iallafall berätta för er om mina nya träningsskor från Nike som är sjukt bra. Jag bytte från mina gamla reebok easytone eftersom jag fick skavsår av dom, dessutom var dom lite väl klumpiga och helsvarta vilket jag tyckte var lite tråkigt. Det är  faktiskt riktigt viktigt att ha rätt skor när man tränar! Mina nya Nike är gjorda för inomhusträning (jag kör gym, och de funkar jättebra för mig) och är hur lätta som helst. Dom är typ "tunna" eller hur man ska förklara det, men de ger nästan barfotakänsla iallafall och känns inte på foten.  Desstuom är dom sjukt snygga! Ni hittar dom på stadium för endast 800 kronor. 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Hej!
Trött på kommentarer som dessa? :

"Heeeeej, jag är en superirriterande person som
har en blogg och skriver om inget vettigt alls!!!
OOooh, jag vet att du bryr dig så fruktansvärt mycket
om hur min lunch ser ut, så därför har jag tagit kort på
den från minst 10 olika vinklar!!
OCH har en hund som får plats i min ficka!
KOM IN OCH LÄS MIN BLOGG!!!!"


Hm.. OM du är trött på sådana kommentarer, och bloggar
utan innehåll, och bloggare utan innehåll,
så kanske du kan finna något vettigare, mer insiktsfullt hos mig! ;D
Shoppar gör jag som alla andra, fast vettiga saker. ;D

2013-02-12 @ 19:30:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback