Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Health is so much more than eating right and working out

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna, sorry about that. Har haft en liten svacka, träningen har jag varit duktig med men det har blivit alldeles för mycket känslomässigt ätande, stress och depp. Har verkligen tvivlat på mig själv och inte mått så bra de senaste dagarna..Men nu är det nya tag som gäller, tänker inte ge upp bara för att jag har haft en dålig dag eller två! I can do this! Har iallafall försökt ägna mig åt saker som jag blir glad av nu för att få upp humöret igen, igår var jag på yoga för första gången. Var otroligt skönt faktiskt, kommer verlkligen fortsätta med det. Hälsa handlar ju inte bara om att träna stenhårt och äta rätt, man måste ju hitta sitt inre lugn och bli av med stressen också. Kom ihåg det hörni! 
Bild från google.

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback