Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

You are only one workout away from a good mood

Idag promenerade jag fram och tillbaks till gymmet, där jag körde ett riktigt skönt konditionspass. Sprang på löpbandet (min nya älskling) , och idag klarade jag ett nytt mål; 10 km! Eller 1 mil, säger hellre det för det låter så mycket, haha. Dock så tog jag en 1-minuts paus med gång efter att ha sprungit i en timme, men sen fortsatte jag springa tills jag hade klarat av 1 mil. Är iallafall sjukt nöjd, nästa gång ska jag klara 1 mil utan någon paus! Älskar verkligen gymmet, att jag kan gå dit och vara på dåligt humör men går därifrån hur glad som helst 
 Kom även på ett asbra knep för att fördriva tiden medan man springer. För jag brukar iallafall kunna tycka att det blir lite långtråkigt om man ska springa så länge, så idag satte jag på tv3 play och kollade lite top model medan jag sprang. Rätt skön variation till träningsmusiken faktiskt. Så det är ett tips!

Kommentarer
Postat av: Esma

Fyfan vad grym du är Molly! Att du orkar 1 timme i sträck!! Good Job Molly!! :) <3

2013-03-16 @ 15:57:03

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback