Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Music is the key

När jag tränar tycker jag att det är viktigt med bra musik, det peppar en verkligen under träningen! Nu är ju "bra" musik olika för alla, jag gillar också massa olika sorters musik. Men när jag tränar brukar jag vilja ha snabb musik med mycket dunk, och ett tips är att välja musik som får en att vilja dansa! Jag väljer alltid sånna låtar, och då blir jag glad och peppad att köra mitt hårdaste. Så det är ett tips för er som vill hitta bra träningsmusik! Här är en liten del av min träningslista på spotify ♥
 

Kommentarer
Postat av: Irre

Gillar du mode bloggar? Kolla in min :)

2013-02-20 @ 09:02:01
URL: http://irres.se/

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback