Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Tvurfar

Just nu sitter jag och tvurfar. Nån mer än jag som gillar det uttrycket? Alltså när man ser på tv och surfar samtidigt. (Tv+surfar=tvurfar). Ser "A cinderella story" på trean, den är supergullig faktiskt!
Imorn är jag ledig för vår skola har operation dagsverke. Det går ut på att elever hjälper andra elever genom att jobba en dag istället för att gå i skolan. Det här året går pengarna till att bland annat rusta upp skolor och bygga ungdomsgårdar i sydamerika. Jag ska jobba här hemma, så man kan säga att jag är ledig sen när jag har arbetat färdigt. Dessutom får jag ju sova hur länge jag vill. Sen är det ju långhelg, man är ju ledig torsdag och fredag eftersom det är kristi himmelfärd och sedan klämdag. Så ingen skola förrns på måndag, blir ju ett litet mini-lov!
Vad ska ni göra under ledigheten?

Själv ska jag köpa en massa energidryck lagligt nu när jag är 15. ;)

Kommentarer
Postat av: Jilina

tvurfar gör jag typ alltid haha. Såg den filmen jag också, sett den en gång innan.

2012-05-15 @ 23:59:28
URL: http://www.jilina.se

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback