Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Keep going and you'll reach it

Hej bloggen! Sent inlägg idag, men det har varit fullspäckat schema. Slutade skolan sent, gick ut på en powerwalk direkt när jag kom hem, sen lite träning hemma, middag, dusch och plugg. Så allt det har jag hunnit med. Jag slutar så sent på måndagar och tisdagar, så hinner knappast till gymmet då. Men känner att jag måste röra mig lite varje dag iallafall, så de dagar jag inte gymmar tänkte jag köra på powerwalks plus lite övningar hemma. En mini-träning är ju alltid bättre än ingen träning alls! 
Dagens (sjukt goda) middag:
PS! Har en liten fråga till er, borde jag börja blogga mer om träning och hälsa? Typ alla de senaste inläggen har ju handlat om min träning eller vad jag har ätit. Ja, jag tror faktiskt att jag kan börja kalla mig en fitness-blogg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va gott me sallad :)

2013-02-16 @ 14:08:56
URL: http://CheerSarah.devote.se

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback