Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Reminder

Juste, har glömt att berätta; Köpte ny dator idag! Det blev en Toshiba, ett märke som jag alltid har ogillat lite av någon anledning. Men den var helt okej snygg, hade superbra processor, bra grafikkort och rejält med minne i både RAM och hårddisk. Me like! Fick kompromissa lite, var först ute efter en designdator men alla jag tyckte var snygga var riktigt dåliga om man tänker på vad som finns inuti. Och det är ju insidan som räknas. ;) Men är verkligen supernöjd. Haha, kunde inte ladda upp bilderna från Karpathos på min förra dator då de inte fick plats, men håller på att göra det nu. Så imorn får ni se hur mysigt jag hade det på semestern! Puss och godnatt ♥
↓ Min nya älskling ↓
bildkälla.

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback