Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Sommaren som försvann

Det var precis påväg att bli sommar på riktigt i Sverige när jag åkte. När jag kom hem var det som bortblåst, regn och rusk och kalla temperaturer. Asså ååh vill ha sommar! Läste i tidningen imorse att det har vart den kallaste dagen i Juni på 84 år här om dagen. Blä. Man har knappt lust att gå ut ju.
Idag tror jag vi har sista vanliga skoldagen kvar, för imorn är det "forellmaran" och på onsdag är det nationaldag så då är man ledig. Dessutom har vi studiedag på torsdag. Sen är det bara en massa ploj-dagar kvar. Den 14e får jag lov :D fast det känns inte riktigt så, med tanke på vädret. Suck.. TÄNK OM hela sommaren kommer vara såhär!? Blir seriöst rädd nu, måste sluta skrämma mig själv. Men men, nu har jag pladdrat färdigt om en massa tråk. Hoppas alla får en bra måndag! (lycka till..)

Så här få dagar kvar till friheten!

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback