Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Gymoholic

Har kommit hem från gymmet och hunnit äta lite mellis. Körde en full-body workout idag, först 1 timmes konditionsträning, sen armar,axlar rygg, mage samt ben och rumpa. Efter det varvade jag ner med 30 minuters powerwalk på löpbandet och 20 minuters stretching. Tränade nog i mer tre timmar , gud vad skönt det var! Finns nog ingen bättre känsla än den man får efter ett hårt träningspass. Gymmet börjar bli mer en hobby än en "måste-göra-grej", längtar redan till nästa pass! Bjuder på lite inspo/motivation, som iallafall får mig supertaggad. Bilden överst är min, de andra är från olika sidor som jag följer på instagram. 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback