Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Alltid fel tillfälle

Är det nån mer än jag som har tänkt på att när man väl har pengar och vill shoppa så hittar man aldrig nåt man vill ha? Och när man inte har pengar eller måste spara (som jag) så finns det helt plötsligt sjukt mycket som man vill köpa. Finns riktigt mycket som jag skulle vilja ha just nu, men måste verkligen spara till London. Har iallafall gjort två wishlists, en med grejer jag vill ha i Sverige och en med grejer jag vill ha när jag åker till London. Bra att ha och jämföra med varandra när jag blir sugen på att shoppa, för då kommer jag på hur mycket nice grejer jag kan köpa i London sen ifall jag sparar! :D
 
 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback