Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Året som gått

Kör en lista osv..
 
  1. Vad gjorde du 2012 som du aldrig gjort förr? Hmm, svår.. Öppnade upp mig mer och var mig själv.
  2. Vilka länder besökte du? Lettland och Grekland två gånger
  3. Upptäckte du nån ny artist? Ja, Taylor Swift. Hade ju hört talas om henne förut men har aldrig gillat henne tills jag hörde We are never ever getting back together. Då började jag lyssna på flera av hennes låtar och nu är hon en av mina favoritartister :D
  4. Vilken var den bästa boken du läste? Har inte läst klart än, men fick "50 shades of grey"  i julklapp och den är SJUKT bra.
  5. Bästa biofilmen? Gud, gick på bio fett ofta under 2012 men måste nog säga Breaking Dawn part 2 och Ted!
  6. Vilken politisk fråga gjorde dig mest upprörd? Jag vet inte om det är en politisk fråga men att dom tog bort scener ur Kalle Anka på julafton eftersom att det var grejer som ansågs som "stereotypiska"..suck. Och det var nåt om att de ville höja kostnaden för hemhjälp till gamla människor här i Tyresö, det var folkomröstning och grejer. Tycker inte att gamla ska få det ännu dyrare, de lever på pension och ska de inte ens få ha råd till hjälp med saker de inte kan göra själva?? Dåligt.
  7. Något annat som gjorde dig upprörd? Att vi inte fick våra skoldatorer i utlovad tid. Vi har fortfarande inte fått dom.. (Vi skulle ha fått dom när vi började efter sommarlovet).
  8. Vilken händelse gjorde dig mest glad? Det var nog hela konfirmationsresan, åå hade så sjukt kul hela tiden! Saknar.
  9. Vilken händelse var mest skrämmande? Asså jag trodde ju inte på den här jorden-kommer-gå-under-grejen men man va ändå lite nojjig den 21 december.. Och när jag och en kompis åkte tunnelbana och när vi kom fram till gullmars så stannade tåget, ingen fick gå av, ambulanser & poliser hördes, perrongen var typ avspärrad,och det visade sig att nån hade hoppat framför just det tåget som vi var på. :( RIP.
  10. Vad skulle du vilja göra 2013, som du inte gjorde 2012? Åka till en storstad också, utöver en sol&bad-resa.
  11. Vad gick det mesta av dina pengar till? Typ kläder och sen julklappar i december.
  12. Vad önskar du att du hade gjort mera av? Gymmat hehe.. Var ju duktig med det i början av året,men sen kom första terminen i 9an och då pluggade jag varenda dag typ. :/
  13. Vad önskar du att du hade gjort mindre av? Oroat mig för saker, tvivlat på mig själv osv.
  14. Vad gjorde du på din födelsedag? Gud jag kommer inte ihåg,men eftersom det var en helg så jag troor att släkten kom över och firade mig och mina systrar. Vi fyller ju år nästan samtidigt, den 12e, 13e och 15e maj. 
  15. Hur firade du midsommar? Haha gud, jag minns inte! Antagligen inget speciellt, åt väl god middag med familjen sen var jag säkert med nån kompis eller nåt.
  16. Hur firade du jul? Hemma med famlijen och släkten.
  17. Hur firade du nyårsafton? Var i vår avlägsna fjällstuga då, så med god trerättersmiddag och raketer på tolv-slaget bara..Lol.
  18. Berätta om en värdefull läxa du lärde dig under 2012? Att man inte alltid kan lita på alla och tro att alla vill en väl. Även de vänner man har haft hela livet sviker..
     
     Det bästa jag gjorde utseendemässigt 2012 var att blondera håret. I FUCKIN' LOVE IT ♥

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback