Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Hell to the fucking yeah :D

Omg omg, är så sjukt glad just nu. Konfirmerade ju mig förra året och sen efter det fortsatte jag med att utbilda mig till konfirmandledare. Nu är det så att i trollbäckens kyrka, där jag konfirmerade mig och utbildar mig till ledare, så har dom två konfirmandgrupper det här året. Och i de två grupperna ska några av oss från ledarutbildningen få göra vår första praktik som riktiga konfirmandledare. Så för ett tag sen fick vi börja söka in, man skulle skriva en ansökan och berätta om sig själv och varför man passar så bra som ledare. Sen skulle våra ledare (som även var våra ledare under konfirmandtiden) bestämma vilka som skulle få praktisera i de här konfirmandgrupperna, baserat på den här ansökan ,ens närvaro, och hur man är som person rent allmänt. Eftersom det bara är två konfirmandgrupper så är det ju bara några stycken av oss som får göra praktiseringen. Iallafall så skulle vi få svar den här veckan om vi fick praktikplats eller inte och...JAG FICK DET! Är så himla glad och stolt över mig själv! Detta innebär alltså att jag kommer få följa med som ledare till den här konfirmandgruppen när de åker på sitt konfaläger i Grekland i Augusti. Asså ååh vad glad jag är att jag fick platsen. Hehe kände bara att jag ville dela med mig det. Peace out. 
Bilder från akropolis på min konfirmandresa till Aten förra året. 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback