Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Nytt år, nya tag

Nu har snart två veckor på det nya året passerat, och jag tänkte börja nu med ett av mina nyårslöften. Nämligen att lägga ner mer tid på bloggen och börja bygga upp den igen, jag har ju bara bloggat sämre och sämre sen datorn gick sönder förut och sen när den blev fixad så kom jag aldrig igång med bloggandet igen men det ska jag ta tag i nu. Kunde ha gjort det tidigare, men har känt att jag vill fixa headern först och har haft bildbrist så det är därför det har tagit sin tid. Men nu är headern klar vilket är det viktigaste, vill ändra lite andra grejer i designen också men det kan vänta. Så ni kan förvänta er mycket bättre bloggning från mig framöver! :D

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback