Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

You never regret the workouts you do, but you always regret the workouts u don't do.

Kände mig tvungen att dra till gymmet idag, efter att jag satt och kollade runt på Victorias Secrets hemsida igårkväll. Så nu är första träningen för i år avklarad, och många fler ska det bli! Har bestämt mig att börja tänka lite på vad jag äter också, tänker börja äta lite mer frukt och grönsaker och mindre godis och sånt. Vill inte banta eller så, men med tanke på vad jag har stoppat i mig på senaste tiden så kan min kropp knappast må särkilt bra på insidan.. Så nu gäller det!
 
Dagens mellis, gjord på mango, hallon, blåbär, björnbär och gojibär.
♥Stay healthy!♥

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback