Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Morning runs are the best

Dagen startades med en god frukost, plugg en stund och sen en joggingtur efter att jag hade smält maten. Jag är absolut ingen professionell löpare (höhö..) men tycker att det är en bra vardagsmotion, och gillar nu på vintern att det är så kall och frisk luft ute. Det blev rena terränglöpningen, snön var så moddig så på två steg fram åkte man ett steg bak, haha. Men nu börjar jag bli riktigt trött på min förkylning och slemhosta dock, den gör sig extra påmind när jag tränar ute så det förstör lite faktiskt. Men kan inte skippa träningen bara på grund av förkyling och hosta,för jag har det konstant. Då skulle det aldrig bli nån träning för min del. Men jag ska till doktorn på torsdag och kolla upp det, för det bidrar ju till sämre träningsresultat!
Har ni några tips på hur man botar en förkylning som man har haft så länge att man inte ens kan minnas när man var helt frisk senast?



Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback