Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Weekly weigh-in

Idag var det dags att väga sig igen. Vägde mig varje dag förut, men nu har jag bestämt att jag ska väga mig en gång i veckan, en gång på morgonen och en på kvällen. Idag var morgonvikten 63,5 kg. När jag började för två-tre veckor sen vägde jag 67. Så jämfört med första veckan är det 3,5 kg, och jämfört med senaste gången jag vägde mig (förra veckan) är det ett halvt kilo. Så är riktigt nöjd! Får väl se ikväll ifall resultaten blir desamma när jag jämför kvällsvikten. Dock så tycker jag inte att jag har sett några riktiga förändringar på kroppen än, tycker jag har precis samma mage.. Men har ju iofs bara hållt på ett par veckor, så det kommer väl i sinom tid!
Veckans mål är att äta lagom portioner till middag och lära mig att känna efter när jag faktiskt är mätt. Det här med att inte ta en portion till när det är gott har varit min största svårighet, men nu ska det bli ändring på det! 
Bild från google.
 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback