Pink Bow Tie ODDMOLLY - Dare to be yourself! -

Excuses are for people who don't want it bad enough

Idag har varit en skön dag, klarade av ett av mina mål; 1 timme (utan paus såklart) på löpbandet! Kände mig så himla stolt och glad efteråt, träning är verkligen min drog. Var riktigt svettig och ful efter, älskar det för då vet man att man har kört hårt! "If you still look cute after a workout, you didn't train hard enough", haha. Nästa träningsmål är att klara 1 mil! Sen åt jag lite grekisk yoghurt med en halv persika, några cashewnötter och lite agavesirap till mellis efter träningen. Inte världens nyttigaste, men inte såå farligt heller för den delen. 
Och ja, jag drack mitt té ur en kaffekopp. Frågor på det?
 
 

Kommentarer

Feel free to comment baby!:

Alla har ett namn:
Kommer du hit ofta?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg/hemsida:

Skriv här!:

Trackback